Compleet up-to-date

Elke 2 tot 3 weken gooien wij een nieuwe update van onze app eruit. Maar waarom? En wie doet dat?

Zoveel updates

Wij van Team Stockon zien onze service als iets wat constant kan groeien. Doordat we onze app elke twee tot drie weken updaten, kunnen we snel en stapsgewijs nieuwe features uitbrengen die ervoor zorgen dat boodschappen doen bij Stockon nog makkelijker en vetter wordt.

Bijna alle nieuwe dingen die we in de app stoppen zijn gemaakt na suggesties van klanten. Zo maken we samen de beste boodschappenservice van Nederland.

Feedback form

Maar wie...

Wie o wie zijn dan die buffelaars die constant bezig zijn met onze app? Onze Product Owner Mechteld is altijd bezig met het verzamelen van feedback, het bedenken van nieuwe features en het aansturen van het team van app-bouwvakkers. Hiervoor maken we gebruik van de diensten van Q42 uit Den Haag.

Voor Stockon zijn ze zeer belangrijk voor de ontwikkeling van onze app. Je wordt namelijk niet zomaar een slimme boodschappenservice. Daar zijn slimme mensen voor nodig. Q42 helpt Stockon daarom met het bouwen en verbeteren van onze app, zodat de klanten steeds makkelijker en slimmer hun boodschappen kunnen laten bezorgen.

Foto van developers in stand-up

Bekijk ons werk in de gratis app.