Populair

Even kennismaken met de Customer Care Team Lead

Categorie: Over Stockon Leestijd: 5 minuten
Deel:

Er komen bij Stockon steeds meer mensen bij op kantoor en daarom is het leuk om af en toe te kijken wie wat doet. Grote kans dat je haar naam al eens voorbij hebt zien komen als je onze app gebruikt, dus we beginnen het rondje bij Esther!

Esther werkt bij de Customer Care van Stockon

Wie is Esther van Stockon eigenlijk?

Wie ik ben? Ik ben Esther, 26 jaar en Team Lead van de Customer Care bij Stockon.

Kort maar krachtig. Enne, wat doe je dan precies?

Ik zit af en toe nog achter de chat, maar ik ben me nu vooral aan het richten op het grotere plaatje. Waar het naartoe moet met de Customer Care en hoe we met de feedback die we via de chat krijgen onze service kunnen verbeteren.

Toen ik hier 10 maanden geleden kwam (wow, de tijd gaat snel) was er eigenlijk nog niet eens echt een customer care. Ik was destijds verantwoordelijk voor het opzetten van deze service en nu stuur ik een team van tien man aan. We zijn echt snel gegroeid en het is heel vet om daar onderdeel van uit te maken.

Klinkt goed! En wat vind je nou het leukst aan werken bij Stockon?

Dat alles zo snel en dynamisch is. We maken constant stappen en het is echt leuk om te zien hoe we met een klein team zo veel gedaan krijgen. We kunnen vandaag iets bedenken en dat zou dan morgen uitgevoerd kunnen worden.

Even iets anders. Heb je een ochtendhumeur op kantoor?

Ik kom uit Amsterdam, dus ik moet iedere dag op en neer. 20 minuten fietsen, 20 minuten treinen en dan nog eens 20 minuten fietsen. Tegen de tijd dat ik op kantoor ben, heb ik dus al een hele workout achter de rug. En ik heb geen ochtendhumeur omdat ik dan toch al helemaal wakker ben. Het enige wat ik ’s ochtends echt nodig heb is thee. Zonder thee functioneer ik niet.

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je een haat-liefde verhouding hebt met zoetigheid?

Haha. Ja, snoep is wel echt een beetje mijn valkuil. Er staan vaak zakken met snoep of stroopwafels bij ons op tafel en dan is het te makkelijk om even iets lekkers te pakken. Ik ben een beetje een stresseter en ik wil dan eigenlijk aan één stuk door eten. Met snoep is dat echt funest, dus hou dat alsjeblieft uit mijn buurt.

En wat zijn dan jouw favoriete Stockon boodschappen?

Ik woon samen met mijn vriend en we drinken allebei veel Spa Rood. Het is superfijn dat dat gewoon thuis wordt bezorgd, want het was echt te veel gedoe om iedere week zes flessen naar huis te sjouwen.

Wat is jouw Customer Care nachtmerrie?

Ik heb nog steeds nachtmerries over kip madras. Door een foutje in de productcodes werden de kip madras en de eiermie een paar keer door elkaar gehaald. De kip madras werd na een paar keer echt een beetje de terminator van de boodschappen (I’ll be back). Het is nu gelukkig opgelost, maar ik krijg nog steeds de kriebels als ik dat product voorbij zie komen.

Zijn er ook lieve momentjes op de Customer Care?

Jaaa! We krijgen veel complimenten over de manier waarop we met klanten omgaan en dat geeft me echt energie. Het persoonlijke contact is sowieso erg leuk. Dat je mensen echt kunt helpen en af en toe een babbeltje met ze kan maken over of ze leuke plannen hebben voor het weekend.

Haha, het klinkt flauw, maar ik wil echt dat mensen Stockon als hun voorraadvriend zien. Oh, en er was natuurlijk die ene keer dat we een foto kregen van een kat in een Stockondoos. Daar doe je het allemaal voor.

Een kat in een Stockondoos
We hopen dat je nu een beetje beter weet hoe het er bij ons aan toe gaat. Vond jij dit ook gezellig? Check dan de vacatures op onze website en misschien zien we je binnenkort wel op kantoor.

Deel:

Download nu de app_

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws van Stockon? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.