PERSBERICHT: Nooit meer zonder met Stockon

Categorie: Over Stockon Leestijd: 3 minuten
Deel:

UTRECHT – Gemiddeld spendeert de consument 150 minuten per week* aan boodschappen doen en sjouwt ze 300 kilo per jaar mee naar huis. Kostbare tijd en energie die jij vast beter weet te spenderen, toch? Stockon biedt de oplossing! Voor iedereen die niet meer wil sjouwen, niet meer mis wil grijpen en niet meer wil nadenken over zijn favoriete boodschappen is er nu een voordelige, tweewekelijkse boodschappenservice die leert wat jij nodig hebt en dit als eerste food-commerce speler door heel Nederland gratis bij je thuis bezorgt.

Alles draait om gemak

De totale boodschappenmarkt zet jaarlijks maar liefst 35 miljard euro om waarvan naar verwachting het aandeel voor online boodschappen de komende jaren groeit van 3% richting de 20%**. De consument die online shopt zoekt daarbij vooral gemak. Iedereen maakt het weleens mee: je zit op het toilet en het toiletpapier is op of je zit net lekker aan je ontbijt en je pot pindakaas is leeg. Volgens Stephan Bosman, co-founder, speelt Stockon hier slim op in met een vernieuwende app die leert van jouw verbruik waardoor je nooit meer zonder hoeft te zitten.

Levering in heel Nederland

Van Den Helder tot Maastricht, van Delfzijl tot Middelburg, Stockon bezorgt als eerste overal in Nederland. Volgens Rene Hansen, co-founder, zal het assortiment bij de start zich voornamelijk richten op het bezorgen van houdbare producten. Hansen geeft aan dat Stockon de ambitie heeft om het assortiment in de loop van de tijd snel uit te breiden. Dit zal mede gebeuren op basis van de feedback van de klanten. Bij Stockon doe je het samen. Mis je bijvoorbeeld iets in het assortiment? Stuur een chatberichtje naar de customer care via de app of de website en jouw wensen worden meegenomen!

Het concept is daarbij dat je geen losse boodschappenlijstjes meer hoeft samen te stellen maar dat je éénmalig een digitale voorraadkast aanlegt. Elke 2 weken volgt er een levering die je natuurlijk kan pauzeren of aanpassen indien de situatie daar om vraagt. Vóór iedere levering doet de app een suggestie over welke producten aangevuld moeten worden, gebaseerd op verbruik, gezinssamenstelling en persoonlijke voorkeuren. Zo krijgt de app de inzichten om jouw leven zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Meer dan een goede prijs

Volgens Bosman is Stockon de eerste partij in Nederland die je boodschappen rechtstreeks van de producent aan de consument gaat leveren. Daarom ben je bij Stockon minstens zo voordelig uit als in de supermarkt en krijg je bovendien áltijd korting op je favoriete boodschappen. Het werkt simpel: des te meer je bestelt des te hoger je korting, oplopend tot wel 10%. Verder onderscheidt Stockon zich door gratis te bezorgen door heel Nederland (vanaf een besteding van €25,- op een moment dat het jou goed uitkomt) en geen minimum orderbedrag te hanteren.***

Kortom: nooit meer zonder

• De app die jouw voorraad elke twee weken aanvult met je favoriete producten.
  • Met jouw input leert de app jouw verbruik te voorspellen.
  • Grijp nooit meer mis en krijg altijd korting op jouw favoriete producten.
  • Gratis door heel Nederland bezorgd, zonder minimum orderbedrag.***
  • Bezorging kan 7 dagen per week, in een tijdvak naar keuze.
Deel:

DOWNLOAD DE_STOCKON APP

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws van Stockon