Stockon stapt over op het PostNL Foodnetwerk

Categorie: Over Stockon Leestijd: 5 minuten
Deel:

21 augustus 2018 – Vanaf volgende week stapt Stockon volledig over op het PostNL Foodnetwerk, maar wat betekent dat eigenlijk? De meeste Stockongebruikers kozen al voor het Foodnetwerk vanwege de kleinere tijdvakken. De andere optie was het PostNL Pakketten Netwerk waarbij je boodschappen tussen 08.00 en 22.00 werden bezorgd.

Omdat we ook zuivel willen bezorgen, is het Pakketten Netwerk echter geen mogelijkheid meer. Daarom bezorgen we binnenkort uitsluitend via het Foodnetwerk van PostNL. Deze verandering brengt uiteraard een paar voordelen met zich mee. Die zetten we hier voor je op rij!

Blij stel neemt Stockontassen aan van PostNL Foodnetwerk bezorger

#1 – Binnenkort ook verse zuivel

Een van de grootste voordelen is dat jullie binnenkort ook verse zuivel bij ons kunnen bestellen! Dit was voor ons een van de hoofdredenen om over te stappen. Je kunt verse zuivel nou eenmaal niet een hele dag buiten de koeling in een pakket laten zitten. En het zou toch jammer zijn als we jullie zure pakken melk opsturen. Bij het Foodnetwerk doen ze je verse zuivel in een koelbox, waardoor jouw producten altijd goed en gekoeld aankomen.

Gevlekte koe in de wei bij zonsondergang

#2 – Tijdvakken van twee uur

Het geeft toch een fijner gevoel als je ongeveer weet wanneer je boodschappen aankomen. Jij hoeft thuis niet urenlang te wachten op de bezorger en andersom hoeft de bezorger niet voor een dichte deur te staan als jij net even de deur uit bent. Via het Foodnetwerk plan je je bezorging daarom altijd binnen een tijdvak van twee uur. Dan weet je gelijk waar je aan toe bent.

#3 – Gespecialiseerd in food

Natuurlijk deden we ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je boodschappen via het Pakketten Netwerk goed bij jou aankwamen, maar ongeluk schuilt in een klein hoekje.

Bij het Foodnetwerk hebben ze, zoals de naam al impliceert, iets meer ervaring met de bezorging van levensmiddelen en worden de boodschappen zorgvuldig ingepakt. Eerst in papieren tassen en vervolgens in een stevige krat, waardoor de boodschappen minder heen en weer schuiven als ze achterin de bus liggen.

 

 

#4 – Persoonlijke service van het PostNL Foodnetwerk

Stockon garandeert persoonlijke service en dan doelen we natuurlijk niet alleen op ons Customer Service Team dat paraat staat voor al jouw vragen. De bezorgers van het Foodnetwerk komen met een Stockonkrat aan de deur, pakken daar de tasjes uit en overhandigen deze aan jou voor een persoonlijkere ervaring.

Daarnaast kun je bij bezorging door het Foodnetwerk een bericht achterlaten voor de bezorger als je bijvoorbeeld wil dat je boodschappen bij de buren of in de schuur worden achtergelaten.

#5 – Milieuvriendelijk ingepakt

Voorheen kregen we nog wel eens opmerkingen over de manier waarop we producten inpakten. Als een pot tomatensaus via de pakketpost werd bezorgd, moest deze ingepakt worden met bubbeltjesplastic om te voorkomen dat de pot brak. Ging het om een kleine bestelling? Dan deden we opvulmateriaal in de doos om te voorkomen dat de boodschappen beschadigd zouden raken.

Door op het Foodnetwerk over te stappen zijn we direct van deze problemen af, want de boodschappen worden op een andere manier verpakt. Zo hoeven we het milieu niet extra te belasten en komen je boodschappen toch heel aan!

Jonge groeiende planten
Dat waren de grote voordelen van het PostNL Foodnetwerk op een rijtje. En dan is de overstap toch alleen maar logisch. Heb je toch nog vragen? Stel ze aan onze Customer Service team! Ook als je opmerkingen of suggesties hebt, zitten ze voor je klaar.

Deel:

Download nu de app_

Altijd op de hoogte van het laatste nieuws van Stockon? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.