Veelgestelde vragen

Kan ik mijn bezorgingen ook even pauzeren? En hoe zit het eigenlijk met betalen? We hebben deze en andere veelgestelde vragen voor je op een rijtje gezet. Staat je vraag er niet bij? Neem contact met ons op.

Kan ik ook verse producten bestellen?

Nee, we bezorgen op dit moment alleen langhoudbare producten, schoonmaakartikelen en verzorgingsproducten. Dus bijvoorbeeld pindakaas, allesreiniger en wc-papier, maar geen vers.

Kan ik gemakkelijk stoppen? Of even pauzeren?

Ja, dat regel je in de app. Met een druk op de knop sla je een bezorging over, of stop je helemaal. We hebben geen opzegtermijn, dus het is gelijk geregeld.

Is er een minimaal orderbedrag?

Nee, er is geen minimaal orderbedrag. Je bestelt gewoon lekker zoveel je wilt.

Hoe en wanneer betaal ik?

Je eerste bestelling betaal je via iDEAL of creditcard. Hiermee machtig je ons ook om de volgende bezorgingen bij je af te schrijven. Vanaf dát moment vullen we je producten aan en verloopt de betaling verder automatisch.

Jullie weten straks veel over mij. Wat doen jullie met die informatie?

We leren van je gebruik en zo kunnen we je steeds beter helpen. We gaan vertrouwelijk om met je gegevens en verstrekken die zeker niet aan derden.

 

Krijg ik dan de rest van mijn leven dezelfde boodschappen?

Nee, geen zorgen. Iedere twee weken doen wij een voorstel van de producten waarvan we denken dat je ze op dat moment nodig hebt. Wil je een keer een ander merk tandpasta of een tijdje geen koekjes ontvangen? Dat regel je dan heel gemakkelijk in de app.

Bezorgen jullie in heel Nederland?

Ja, wij bezorgen in heel Nederland in tijdvakken van twee uur.

Rekenen jullie bezorgkosten?

Bij orders onder €25 rekenen wij een bijdrage van €2,49, voor alle orders boven de €25 is de bezorging helemaal gratis! Als je voor de pakketdienst van PostNL kiest krijg je zelfs €2 korting.

Werken jullie ook met aanbiedingen of korting?

We bieden op dit moment nog geen aanbiedingen aan maar we hebben wel een kortingsmechanisme wat er voor zorgt dat je uiteindelijk even goedkoop uit bent als in de supermarkt. Hoe meer producten op je lijst staan, hoe hoger de korting, Zo krijg je al 5% bij € 25! Op deze manier zijn jouw favoriete producten altijd in de aanbieding.

Hoe vaak krijg ik dan een levering?

Wij komen in principe elke twee weken bij je langs, maar we kunnen dit natuurlijk ook voor je aanpassen als je liever om de drie of vier weken een levering wil. En je kan ook altijd zelf je aankomende levering overslaan. We komen dus nooit langs als jij niks nodig hebt.